Tijdelijke aanbieding: Ontvang GRATIS flessen bij bepaalde pakketten
img

0

0

Home > Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Spring Life Ltd.

3rd Floor 86-90 Paul Street, London

England, EC2A 4NE

Company No. 09521742

1. Introductie

Welkom bij onze online winkel.

Wij verzoeken je vriendelijk de tijd te nemen om de volgende servicevoorwaarden en ons beleid voor het verzamelen en gebruiken van persoonlijke gegevens grondig door te lezen. Hierin wordt jouw gebruik van deze website beschreven.

Door het bezoeken van en je toegang verschaffen tot deze website ga je volledig akkoord met onze servicevoorwaarden. Door een bestelling via deze website te plaatsen, stem je ermee in de servicevoorwaarden te hebben gelezen en deze te begrijpen en stem je volledig in met de gehele inhoud van deze tekst. Als je ervoor kiest om deze servicevoorwaarden om welke reden dan ook niet te accepteren, dien je af te zien van het bezoeken of gebruiken van onze website en in plaats daarvan contact met ons op te nemen voor meer informatie.

We behouden ons het recht voor om regelmatig onze servicevoorwaarden aan te passen zonder onze klanten te informeren. De actueel geldende servicevoorwaarden zijn altijd hier beschikbaar.

Deze webshop is eigendom van Spring Life Ltd. 86-90 Paul Street London EC2A 4NE United Kingdom.

Het eerder genoemde bedrijf is je contractuele tegenpartij bij alle kwesties met betrekking tot dit specifieke product.

2. Juridische basis voor de serviceovereenkomst

Door onze website te gebruiken, garandeer je dat je ten minste 18 jaar bent, dat je wettelijk meerderjarig bent en in staat bent om een juridisch bindende overeenkomst aan te gaan met ons bedrijf. Je gaat bovendien volledig akkoord met onze servicevoorwaarden. Mocht je niet aan een van deze voorwaarden voldoen, dan is het je verboden om onze website en haar functies, producten of diensten te bezoeken en te gebruiken.

BELANGRIJK! Het plaatsen van een bestelling voor onze producten of diensten is ongeoorloofd voor een persoon jonger dan 18 jaar of een persoon die optreedt namens andere rechtspersonen. In dergelijke gevallen kan de politie aanklachten indienen.

3. Persoonlijke gegevens

We beschermen je persoonlijke gegevens en behandelen deze als vertrouwelijk. We geven of verkopen je gegevens niet door aan een derde.

4. Handelsmerken en auteursrecht

Op alle inhoud van deze website geldt het auteursrecht en alle rechten zijn voorbehouden.

Gegevens op deze website inclusief, maar niet beperkt tot, tekst, afbeeldingen en geluid mogen, behalve voor strikt persoonlijk gebruik of waar aangegeven, niet worden gekopieerd, overgedragen, gedistribueerd of opgeslagen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Spring Life Ltd. Alle logo’s, merken, bedrijfslogo’s en handelsmerken die op deze website worden gebruikt, zijn het exclusieve eigendom van Spring Life Ltd. Elk gebruik van onze handelsmerken is alleen toegestaan met voorafgaande schriftelijke toestemming van Spring Life Ltd.

Het is verboden onze producten aan derden te verkopen zonder onze schriftelijke toestemming. Deze toestemming kan te allen tijde worden ingetrokken zonder kennisgeving. Elke overtreding zal worden vervolgd.

5. Aanvaardbaar gebruik van de website

Toegang tot of gebruik van deze website met de bedoeling het toebrengen van schade, verhinderen van of beperken van toegang tot de website is niet geoorloofd. Het kopiëren, bewaren, opslaan, overdragen, verzenden, gebruiken, publiceren of verspreiden van materiaal van deze website of het systematisch verzamelen van gegevens van deze website op enige andere manier is zonder schriftelijke toestemming verboden.

6. Door gebruikers vervaardigde inhoud

Alle door gebruikers vervaardigde inhoud op deze website is eigendom van de eigenaren van deze website. Als je opmerkingen, afbeeldingen, video’s deelt of op andere manieren communiceert met deze website, ga je er ook mee akkoord dat je de eigenaren van deze website wereldwijde, niet-exclusieve, royalty-vrije rechten geeft op productie, vertaling of distributie van deze inhoud voor bestaande of toekomstige commerciële doeleinden. Voorbeelden hiervan zijn klantoverzichten, beoordelingen van producten, antwoorden op vragenlijsten, enz.

7. Herroepingsrecht en retourbeleid

We accepteren geen retouren van voedingssupplementen of producten voor persoonlijke verzorging om redenen van gezondheid en hygiëne van onze klanten. Alle andere producten kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd, als deze veilig en ongeopend aan ons worden teruggestuurd en opnieuw verkocht kunnen worden.

8. Garantie en vrijwaring

We staan in voor de kwaliteit van onze producten. We bevelen aan dat jij je altijd houdt aan de instructies op het pakket.

9. Disclaimer

Je doet hierbij afstand van enig recht om ons aansprakelijk te stellen voor enig verlies, schade, retentierechten of extra kosten waaronder, maar niet beperkt tot, gerechtskosten in verband met of opgelopen door het gebruik van deze website of de producten die erop worden geadverteerd. Je bent hierbij verplicht om onze producten alleen te gebruiken op een manier die overeenkomt met het gezonde verstand en altijd in overeenstemming met de meegeleverde handleidingen en instructies.

Alle gegevens op deze website worden alleen ter informatie aangeboden en zijn gebaseerd op subjectieve schattingen en evaluaties. Je neemt geen beslissingen uitsluitend op basis van de informatie die je op deze website vindt.

BELANGRIJK! We raden je aan altijd een gekwalificeerde professional of je eigen arts te raadplegen met alle vragen over gewichtsverlies, het veranderen van je dieet of het nemen van dieetpillen, evenals vragen over meningen en uitspraken die op deze website worden weergegeven. Onze producten worden niet verkocht met de bedoeling te genezen, te helen of anderszins een medicinaal effect te hebben en mogen alleen worden gebruikt door mensen die al gezond zijn. Het verbruik en het gebruik van bepaalde producten kan schadelijk zijn in combinatie met alcoholmisbruik, ernstig overgewicht, zwangerschap of levensstijlziektes. Als je samen met onze producten andere preparaten of medicijnen wilt gebruiken, moet je altijd jouw arts raadplegen voordat je deze producten gebruikt.

BELANGRIJK! Als zodanig, neem je de volledige verantwoordelijkheid voor het gebruik van onze producten. We zijn niet verantwoordelijk voor een effect dat minder significant is dan verwacht.

Al onze producten moeten veilig en buiten bereik van kinderen bewaard worden.

10. Schending van de servicevoorwaarden

Als je onze servicevoorwaarden schendt, behouden we ons het recht voor om stappen of acties te ondernemen die wij nodig achten, inclusief rechtszaken of juridische aanklachten. We behouden ons ook het recht voor om een overeenkomst tussen jou en ons zonder kennisgeving op te schorten of te beëindigen als we vermoeden dat je ons bedrijf beschadigt, fraude, enz. probeert te plegen.

11. Verzending en distributie

Wij verzenden alle producten met DHL/DPD binnen 1-2 werkdagen na je bestelling. De geschatte levertijd in Nederland is 3 werkdagen na de bestelling.

In de rest van Europa streven we ernaar onze pakketten met internationale koeriersbedrijven binnen 1-3 werkdagen na je bestelling te verzenden. Onze partners geven de pakketten over aan lokale postbedrijven ter distributie, waarna we geen verdere mogelijkheden hebben voor het volgen van de pakketten totdat deze aan je geleverd zijn.

Als je jouw levering niet binnen 8 kalenderdagen na je besteldatum ontvangen hebt, dien je onmiddellijk contact op te nemen met Spring Life Ltd. via onze website, waarna we je zaak verder onderzoeken en proberen de situatie vanaf onze kant op te lossen. Als we binnen 14 dagen na het tijdstip van verzending niets van je horen, nemen we altijd aan dat jij je bestelling hebt ontvangen.

De levering vindt plaats zodra de producten vanuit onze voorraad verstuurd zijn. Vanaf dit punt ben je zelf verantwoordelijk voor de ontvangst van het product.

OPMERKING! Het is niet ongewoon dat de lokale douane en autoriteiten een zending naar het plaatselijke postkantoor min of meer opzettelijk vertragen, waardoor het tijdstip van levering aanzienlijk kan worden vertraagd en onze financiële partners een factuur voor achterstallige betaling naar je sturen vanwege het niet betalen. Als zodanig kan dit gebeuren ook al heb je de producten nog niet ontvangen. Op dergelijke gebeurtenissen hebben we geen invloed.

12. Betaling

Je bestellingen kunnen met creditcard betaald worden.

13. Verzend- en vrachtkosten

Verzendkosten zijn altijd zichtbaar op de website tijdens het bestelproces of in de bestelvoorwaarden op de bestel- of campagnepagina’s. Verzendkosten variëren afhankelijk van volume, herkomst en methode.

De verzendkosten zijn inclusief handling- en verpakkingskosten.

14. Prijzen

Onze prijzen zijn onderhevig aan fouten en we maken een voorbehoud voor drukfouten en uitverkochte producten.

Tenzij anders vermeld zijn alle prijzen in lokale valuta en inclusief btw. Prijzen zijn onderhevig aan belastingwijzigingen, prijs- en proefleesfouten enz.

We houden ons het recht voor om prijzen met onmiddellijke ingang aan te passen.

15. Aanbiedingen

Alle aanbiedingen, kortingen en kortingscodes zijn onderworpen aan de volgende regels:

Kortingscodes kunnen slechts één keer per persoon worden gebruikt en kunnen niet worden gecombineerd met andere kortingen of aanbiedingen, waaronder gratis verzending.

Welkomstaanbiedingen en gratis proefpakketten kunnen slechts één keer per persoon en maximaal twee keer per huishouden worden besteld.

Alle marketingcampagnes zijn afhankelijk van de voorraad van artikelen.

Aanbiedingen zijn slechts 7 dagen geldig, tenzij anders vermeld. Het is niet mogelijk om een aanbieding, korting of kortingscode te gebruiken nadat je jouw bestelling hebt voltooid in de webwinkel.

We behouden ons het recht voor om op elk moment een aanbieding, korting of kortingscode in te trekken zonder verdere waarschuwing of informatie hierover.

16. Geldige bestelbevestiging

Na het plaatsen van een bestelling in onze online winkel, zal onze software je automatisch een e-mail sturen met de producten die je hebt besteld. Als je deze e-mail niet vind, controleer dan je spam-map.

OPMERKING! Houd er rekening mee dat het automatische antwoord geen wettelijk bindende bestelbevestiging is, waarbij een overeenkomst wordt bereikt. Het is een eenvoudige elektronische bevestiging dat we jouw bestelling hebben ontvangen. We behouden ons het recht voor om de bestelling te wijzigen of te annuleren vanwege drukfouten, technische problemen, leveringsfouten of soortgelijke situaties.

De definitieve bestelbevestiging en factuur worden samen met de bestelde goederen naar je verzonden.

We nemen klanttevredenheid serieus

We willen ervoor zorgen dat je winkelervaring bij Sarah’s Blessing zo goed mogelijk is.

Op deze pagina kun je lezen wat je moet doen met terugbetalingen, beschadigde producten en spijtaankopen en hoe je dit correct afhandelt.

We betalen artikelen terug die correct aan ons zijn geretourneerd

Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, dan bieden we je de mogelijkheid om deze binnen 60 kalenderdagen na ontvangst op je afleveradres aan ons te retourneren.

Alle artikelen moeten worden teruggestuurd in de originele verpakking, verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (indien van toepassing) zijn en opnieuw verkocht kunnen worden. Bepaalde goederen zijn uitgesloten van teruggave uit het oogpunt van de veiligheid van onze klanten. Dit zijn bederfelijke goederen zoals voedsel en voedingssupplementen. Neem contact op met onze klantenservice als je hier vragen over hebt.

Om je retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een aankoopbewijs nodig.

Hoe je een artikel naar ons retourneert

Als je een artikel wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice. Alleen als je dat hebt afgesproken met iemand van de klantenservice, kun je doorgaan met het terugsturen.

Je moet ons binnen 60 dagen na ontvangst van je artikel melden dat je het wilt retourneren. Na akkoord moet je het dan binnen 60 dagen daadwerkelijk retourneren. Retourkosten gemaakt door de klant worden niet vergoed.

Om je retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een aankoopbewijs nodig.

Retouradres:

Rapid Fulfillment C/O Spring Life
40 Tanners Drive
Blakelands
Milton Keynes
MK14 5BN

Stuur ons alsjeblieft niets terug zonder dit eerst met onze klantenservice te overleggen.

Hoe om te gaan met beschadigde goederen

Als het product beschadigd is, sturen we je graag een vervangend exemplaar zodra het originele artikel door ons is ontvangen en geïnspecteerd. Neem contact op met onze klantenservice en stuur foto’s van het pakket en de producten erin.

Hoe je onmiddellijk een spijtaankoop annuleert

Hou er rekening mee dat we geen betaling van je creditcard afschrijven totdat je artikel uit ons magazijn is verzonden. Als je een bestelling wilt annuleren voordat dit gebeurt, neem dan onmiddellijk contact met onze klantenservice op. We zullen proberen het pakket te onderscheppen voordat het wordt verzonden.

Hoe krijg je geld terug

Zodra je retour is ontvangen en geïnspecteerd, neemt onze klantenservice contact met je op om te melden dat we jouw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We informeren je ook over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling. Als deze is goedgekeurd, word je terugbetaling verwerkt en binnen enkele dagen automatisch bijgeschreven op je creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening. Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt geboekt. Neem daarna contact op met je bank. De verwerkingstijd voor het boeken van een terugbetaling bedraagt vaak enkele dagen. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere hulp.

Gratis geschenken of aanbiedingen kunnen niet terugbetaald of teruggestuurd worden

We vergoeden of accepteren geen retourzendingen voor geschenken of promotionele artikelen die je gratis hebt gekregen.

Heb je vragen?

Neem dan contact op met onze klantenservice voor ondersteuning.

Sarah’s Blessing is eigendom van en wordt beheerd door:
Spring Life Ltd.
3rd Floor 86-90 Paul Street, London,
England, EC2A 4NE
+31852085860

KLANTENSERVICE

  • sales@sarahsblessing.nl
  • 08:00 – 17:00 CET

Copyright © . Alle rechten voorbehouden.