Tijdelijke aanbieding: Ontvang GRATIS flessen bij bepaalde pakketten

Home > Retour- en vervangingsbeleid

Retour- en vervangingsbeleid

We nemen klanttevredenheid serieus

We willen ervoor zorgen dat je winkelervaring bij Sarah’s Blessing zo goed mogelijk is.

Op deze pagina kun je lezen wat je moet doen met terugbetalingen, beschadigde producten en spijtaankopen en hoe je dit correct afhandelt.

We betalen artikelen terug die correct aan ons zijn geretourneerd

Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, dan bieden we je de mogelijkheid om deze binnen 60 kalenderdagen na ontvangst op je afleveradres aan ons te retourneren.

Alle artikelen moeten worden teruggestuurd in de originele verpakking, verzegeld, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd (indien van toepassing) zijn en opnieuw verkocht kunnen worden. Bepaalde goederen zijn uitgesloten van teruggave uit het oogpunt van de veiligheid van onze klanten. Dit zijn bederfelijke goederen zoals voedsel en voedingssupplementen. Neem contact op met onze klantenservice als je hier vragen over hebt.

Om je retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een aankoopbewijs nodig.

Hoe je een artikel naar ons retourneert

Als je een artikel wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice. Alleen als je dat hebt afgesproken met iemand van de klantenservice, kun je doorgaan met het terugsturen.

Je moet ons binnen 60 dagen na ontvangst van je artikel melden dat je het wilt retourneren. Na akkoord moet je het dan binnen 60 dagen daadwerkelijk retourneren. Retourkosten gemaakt door de klant worden niet vergoed.

Om je retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een aankoopbewijs nodig.

Retouradres:

Rapid Fulfillment C/O Spring Life
40 Tanners Drive
Blakelands
Milton Keynes
MK14 5BN

Stuur ons alsjeblieft niets terug zonder dit eerst met onze klantenservice te overleggen.

Hoe om te gaan met beschadigde goederen

Als het product beschadigd is, sturen we je graag een vervangend exemplaar zodra het originele artikel door ons is ontvangen en geïnspecteerd. Neem contact op met onze klantenservice en stuur foto’s van het pakket en de producten erin.

Hoe je onmiddellijk een spijtaankoop annuleert

Hou er rekening mee dat we geen betaling van je creditcard afschrijven totdat je artikel uit ons magazijn is verzonden. Als je een bestelling wilt annuleren voordat dit gebeurt, neem dan onmiddellijk contact met onze klantenservice op. We zullen proberen het pakket te onderscheppen voordat het wordt verzonden.

Hoe krijg je geld terug

Zodra je retour is ontvangen en geïnspecteerd, neemt onze klantenservice contact met je op om te melden dat we jouw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We informeren je ook over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling. Als deze is goedgekeurd, word je terugbetaling verwerkt en binnen enkele dagen automatisch bijgeschreven op je creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening. Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt geboekt. Neem daarna contact op met je bank. De verwerkingstijd voor het boeken van een terugbetaling bedraagt vaak enkele dagen. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere hulp.

Gratis geschenken of aanbiedingen kunnen niet terugbetaald of teruggestuurd worden

We vergoeden of accepteren geen retourzendingen voor geschenken of promotionele artikelen die je gratis hebt gekregen.

Heb je vragen?

Neem dan contact op met onze klantenservice voor ondersteuning.

Sarah’s Blessing is eigendom van en wordt beheerd door:
Spring Life Ltd.
3rd Floor 86-90 Paul Street, London,
England, EC2A 4NE
+31852085860

KLANTENSERVICE

  • sales@sarahsblessing.nl
  • 08:00 – 17:00 CET

Copyright © . Alle rechten voorbehouden.